Spirit Hunters Inc are overwhelmed! They need YOU to join their ranks and become a Professional Spirit Hunter!
Using Augmented Reality, scan anywhere in the world to hunt, battle and capture as many of the unique spirits as possible.
With 96 Spirits, 16 Spirit families and over 90 abilities each aligned to one of the six elements, there are plenty of ways to customise your experience as you increase your levels and ranks within Spirit Hunters Inc!
Watch out as there are rare Silver and Gold spirits to be found too. They're even harder than their normal counterparts so you’d better build up your skills!
Spirit Hunters Inc: Light has six spirits which can only be obtained in this version. Use the Challenge system to exchange codes with your friends to unlock them all.