Thorium Wars
In Thorium Wars you must stop the Thorions, a super-species of Thorium-powered machines, from destroying mankind. Blast through waves of Thorions by controlling an arsenal of tanks, skyfighters, hovercrafts, gunboats and starfighters with either standard or Touch Screen controls.
Navigate through a variety of combat environments over 12 exciting missions with a 360 degree view of the battlefield, fully rendered in 3D. Toggle between first- and third-person views to destroy the terrifying army of Thorium beasts, ranging from swarms of Redeye Drones to the bone-crushing Manticore Walker. Take control of the outcome in this man vs. machine extreme battle as Thorium Wars proves to be the ultimate test for the survival of the fittest.