Become Tyrol the treasure hunter, collect treasures and escape from the caverns. Be warned though – there are creatures lurking in the depths of the caverns, and nature is against you. Use your pickaxe wisely or you'll find yourself trapped and lost forever within the darkness of the caverns.
Can Tyrol collect enough treasure in order to win the heart of the woman he loves?