Play the ribbeting, ball-blasting sequel - now on Nintendo DSiWare!
An irresistible force has taken our fearless frog to a newly evolved world of Zuma, ruled by evil tiki bosses.
Fire stone spheres to destroy the deadly stream of balls in this PopCap, ball-blasting challenge on Nintendo DSiWare!
Conquer over 60 adventure levels and battle six imposing tiki bosses. Leap into the all-new Daily Dungeon and take a shot at three daily challenges. Slide and hop for smarter shots, hit targets for exotic bonuses and detonate explosive power-up balls. Will you succumb to the perilous pitfalls, or can you tame the jungle and guide your agile amphibian to victory?