Find three, four or five differences in each picture (depending on the selected difficulty level) and unlock them in the gallery to learn about local cuisine, historical characters or important monuments, together with their location in the map.
Ranging from southern Kyushu to northern Hokkaido, you'll get to know all of Japan through exclusive beautiful pictures, carefully edited to create visually challenging differences.