#Breakforcist Battle
Are you hungry!? Introducing an all new version of the cult favourite breakfast/exorcism-themed waffle-busting game, #Breakforcist Battle! Use your magic paddle and ball to rescue breakfast with classic brick-breaking gameplay. Work together with a friend in cooperative play or challenge your friends in an all new competitive Battle Mode!