Experience this acclaimed masterpiece with its renowned Sumi-e ink art style in breath-taking high resolution.
Take the role of Amaterasu, the Japanese sun goddess who inhabits the form of a legendary white wolf Shiranui. Use magical abilities, attacks and Celestial Brush techniques to restore the land of Nippon to its previous glory full of life and colour.