Within 14 days upon purchase and as long as your playtime does not exceed two hours, we grant you a contractual right to refund for this purchase. The two hours of playtime is aggregated across multiple purchases concerning the same title. If you want to exercise this right, please contact our Nintendo Support.
Embark on a heartrending journey into a brutal, breathtaking world twisted by supernatural forces.
After escaping their devastated homeland, Amicia and Hugo travel far south, to new regions and vibrant cities. There, they attempt to start a new life and control Hugo’s curse.
But, when Hugo’s powers reawaken, death and destruction return in a flood of devouring rats. Forced to flee once more, the siblings place their hopes in a prophesized island that may hold the key to saving Hugo.
Discover the cost of saving those you love in a desperate struggle for survival. Strike from the shadows or unleash hell, overcoming foes and challenges with a variety of weapons, tools and unearthly powers.