ACA NEOGEO 2020 SUPER BASEBALL
In the near future, there are two leagues with six teams each. Players pick their team, and compete for the championship. As the game progresses, landmines will be set up on the field, and armour can be purchased during games to reinforce players. These unique aspects make for a very different baseball experience!