ART OF FIGHTING 3 is a fighting game released by SNK in 1996.
As a side story in the ART OF FIGHTING series, it portrays the drama and battles of the various fighters. With the Ultimate KO system and other mechanics, it makes a stake in a new frontier of 2D fighting games.