ACA NEOGEO BLAZING STAR
Your mission is to take on the sinister AI Brawshella that is the main culprit behind an army of deadly biological weapons. You have six different ships at your disposal for this task.
The game features classic high score gameplay with higher points awarded when players land successful charge shots to chain multiple enemies.