ACA NEOGEO FATAL FURY 2
Terry, Andy and Joe return from the previous instalment along with five new fighters in order to decide who is the strongest one.
In addition to Desperation Moves which can change the outcome of the battle, the two-lane plane mechanic is back stronger than ever, allowing players to fight each other in stage backgrounds.