FATAL FURY 3 is a fighting game released by SNK in 1995.
A new story is about to begin in the city of South Town. Five new characters join for a total of 10 hungry wolves ready for battle.
Featuring new elements such as the Oversway and Combination Art mechanic, be ready for epic and intense fights!