ACA NEOGEO GAROU: MARK OF THE WOLVES
The son of Geese Howard – Rock Howard, who has been raised by Terry Bogard – is the main character in this first episode of a new generation in the FATAL FURY series.
Numerous new game mechanics such as the Breaking feature have been introduced in this acclaimed fighting masterpiece, resulting in a game with a variety of deep strategies available to players.