ACA NEOGEO KING OF THE MONSTERS
Players choose from one of the six monsters available, and battle their way across Japan in order to claim the title of strongest monster.
In addition to normal attacks such as punches and kicks, master more destructive techniques such as flame and beam attacks to overcome the enemies.