PULSTAR is a side-scrolling shooting game released by SNK in 1995 in Japan. Control the Dino246, and take down the aliens who are attacking the solar system.
The game features a variety of offensive and defensive options, including five unique Voyager items and special IO items. Use everything at your disposal to protect your ship and defeat the alien threat!