ACA NEOGEO SAMURAI SHODOWN IV
Warriors with their own respective goals will challenge Amakusa who has returned to life again, and plans to conquer the modern world.
Attacks using the Anger Gauge can lead to unexpected outcomes and make battles even more intense!