SOCCER BRAWL is a soccer game released by SNK in 1992. Sparks fly as teams representing eight different countries battle for the championship. Staged in the near future, teams feature seven robot players instead of the normal 11 players, allowing the defense to go on the attack, and for a variety of arrangements.