ACA NEOGEO THE KING OF FIGHTERS '95
In addition to the characters of popular games such as FATAL FURY and ART OF FIGHTING, the sequel to THE KING OF FIGHTERS '94 sees Yagami participate as the rival of the main character Kyo Kusanagi.
With the team edit function, it became possible to form a team with the player's favourite characters.