ACA NEOGEO THE KING OF FIGHTERS '96
A total of 27 playable characters are available. New game mechanics such as the Emergency Evasion, short and mid-hops make their entry for the first time in the legendary series, adding a new depth to the fights. The story focuses on the second chapter of the Orochi trilogy.