ACA NEOGEO THE KING OF FIGHTERS '99
This entry in this series marks the beginning of the NESTS chapter of the KOF story, and focuses on the new character K’ instead of Kyo Kusanagi.
This entry introduces a new Striker Match mode, adding an even more strategic element to the classic KOF game system.