“TOP PLAYER’S GOLF” is a sports game released in 1990 by SNK. Three modes, STROKE PLAY, MATCH PLAY, and NASSAU GAME, are available along with two types of courses. You'll find yourself fully absorbed in this game's immersive graphics and strategic skill planning.