ACA NEOGEO WORLD HEROES 2
Players are able to take part in epic battles between 14 historic figures such as Hanzo Hattori and Jeanne. Players can enjoy numerous battle strategies via the simple but deep game system featuring mechanics such as Throw Back and Projectile Bounce Back.