America Wild Hunting
If you love to shoot with the most well-known guns, rifles, hand guns and machine guns of the market, you will love playing this shooter.
You'll find in this hunting game the real birds you can shoot in real life hunting on North American territory from Albatrosses to Eagles, Swans to Ducks, Pigeons to Bufflehead and many more.
With its high-paced action, America Wild Hunting will challenge your dexterity and ability to concentrate.