Edelstein, a world inhabited by three tribes, was a site of the Great Battle in the past. Today, the world is at peace due to the three tribes' cooperation. But dark clouds are gathering over the future of the world that everyone thought would go on for ever... It's time for Bine and his friends to discover the truth of the history of the world!
Antiquia Lost is a fantasy RPG featuring beautiful 2D turn-based battles. Become the master of the battlefield by using the characteristics of the three tribes: Fai, Ruta and Eeth.
The half-slime heroine, Lunaria, eats gems to grow and even mimic monsters' powerful attacks. Customise the heroine as you wish to deal with strong enemies!