Archer 3D: Bow Shooting Range
In this addictive game, you will test your accuracy and dexterity as you become a true master of spear throwing and archery!
A variety of tasks await you, from simple static targets to complex moving targets. Each challenge requires you not only to master your skills, but also to think strategically to hit your target using the weapons available to you.