Overview
Backpack Hero is a twist on your standard deck-building roguelike. It isn't just about what you carry, but how you organize the items within your bag! Their placement has a huge impact on their performance. Find them the right spot in your backpack to increase their power! Explore ancient dungeons, caves, swamps, and more! Meet colorful friends and fight deadly foes! Don't get lost!
When you aren't putting your life in danger, you can make good use of the resources you have gathered and rebuild your hometown of Haversack Hill! Turn it into a charming and efficient hamlet to attract new residents. Buy and sell items, conduct research, and unlock heroes, challenges, and quests. By organizing the perfect village, you will restore the world of Orderia and rescue the animals who live there!