The player finds himself in a mysterious maze. The player's goal is to find a way out of this dark place by solving riddles, collecting items and avoiding dangerous monsters lurking around every corner.
Players will explore labyrinthine corridors and rooms that constantly change and mysteriously take them to new places. Their lives will be threatened by various dangers, from monsters to traps and riddles that must be solved in order to move forward.