Bubble is an easy and fun to play arcade puzzle game where you have to shoot coloured bubbles to complete levels.
If three or more bubbles of the same colour are next to each if you shoot any one of them they will burst and the bubbles above drop down.
Bubbles contains more than thirty handcrafted levels, four power ups and lots of different balls, some with special effects that will help you to complete levels quicker.
At the end of every level you will receive 50 bonus coins, that can be used to unlock power ups, and help you to complete the harder levels in the game.