Bulb Boy
One gloomy night, Bulb Boy wakes suddenly from a frightening nightmare to discover that evil has overshadowed the Bulbhouse. His family has disappeared and there are horrid monsters lurking in the shadows. He must gather his courage and use his glass head to save everything he loves.
Bulb Boy is an intuitive 2D point and click horror adventure about a boy with a glowing head (alright, it's a bulb...) Solve puzzles, defeat wicked monsters and reveal bulby's abilities to unfold a twisted tale. Oh...and don't forget to save your Grandpa-raffin and Mothdog from the frightening darkness.