CAESAR EMPIRE WAR
You play Caesar, the Emperor of the Roman Empire. Your aim is to invade Gaul by establishing an advanced camp, resist to barbarians attacks and conquer one by one the Gallic villages.
Served by superb graphics/animations, the game will challenge you to be as a fine strategist than the greatest Roman Imperators.