Calculation Castle: Greco's Ghostly Challenge "Subtraction"
Finally, on Nintendo Switch, a game that lets your child enjoy studying while challenging their skills in math has entered the world of gaming. It contains a collection of subtraction problems and math drills learned at the elementary level.