Chapeau
The spirit of local co-op is alive, and it’s haunting hilarious headwear! Go Head to Head with your friends in frantic Versus modes or try working together in Cap-tivating co-op. You can even fly solo in Challenge mode to unlock new hats and maps!
Bounce, float and zoom through the air and land on people’s heads to score points. Use jetpacks, dogs, shields...anything you can do to get a-Head of the competition and master the playstyle of each headpiece!