As an Olympic Games official competition, Clay Pigeon Shooting is a real sport that requires talent, ability to concentrate and dexterity.
Clay Skeet Shooting is the most effective mobile simulation of this sport. It features many different guns, from semi-automatic riffles, hand guns to machine guns that will provide the best shooting experience. With very intuitive controls and interface along with a true physic engine, you'll get hours of fun through its 100+ levels increasingly challenging.