Cloudbase Prime
You are lost in the depths of a gas giant mining station where things have gone very, very wrong. Move terrain to clear paths, launch enemies, and fling yourself skyward. Get ready to shoot a lot of robots and jump into the colorful clouds of Cloudbase Prime!
The abandoned world in those clouds is full of weird and wonderful dangers. Discover friendly robots, discover murdery robots, grappling-hook onto enemy airships, fight giant bosses, and swim inside huge floating jellyfish.
Find new weapons and powers for your robot suit as you explore. You don't need them to win, but they're definitely worth finding!
Launch shockwaves through the ground that fling dozens of enemies into the sky. Create terrain in midair to catch yourself and block homing missiles. Discover new weapons and ammo. Combine them to customize your loadout at any time!