ClusterPuck 99 is a top-down competitive local multiplayer sports game filled with fun and frantic action!
ClusterPuck 99 supports up to eight players* across 30 maps and is perfect for parties! Bash your opponents to gain control of the puck and then fight your way through to their goal. Avoid spikes and use speed boosts in the maps to blast past other players.
ClusterPuck 99 includes a single-player challenge mode, instant replays, stat tracking, customisation and a fully featured custom level editor!