Connect Color Dots: Fun Water Flow Pipe Line Art Puzzle Game
Connect dots with matching colors to create a pipe connection. Pair all dots with the same color and cover the entire board with pipes to solve each puzzle. But watch out, pipes will break if they cross or overlap!
Play through more than 2000 puzzles. Ranging from easy 5x5 and 6x6 grids to hard, mind blowing 13x13 and 14x14 grids and everywhere in between. This game is simple and relaxed to control, but can be challenging and frenetic as you advance. So don't wait any longer, give it a try and clear your mind like water!