De Mambo lets 1-4 players* engage in Mambo Combat. Grab a Joy-Con and charge your measly one button and release at different times to do three different attacks! Knock your opponents off the screen and break the level however you decide (thanks to some flimsy architecture), to make your game marginally different each time you play. De Mambo is the first game by The Dangerous Kitchen, dedicated to all those who helped us reach this point.
One Button Action – easy to learn, hard to master gameplay designed to use one action button and the directional buttons/Left Stick for movement.
Local Mambo Multiplayer – smash your friends/enemies in this 2-4 player dance of destruction.
Loser Rail – the feature designed to give you a second chance, for those of you not good enough to win.
Solo Mode – a salivating single-player gameplay extravaganza packed full of delicious gameplay variety.
Survival Mode – don’t let the invaders from space breach your personal space in this 1-4 player co-op mode where survival is the name of the game...literally!
Colour Accessibility – enhance player visibility by editing a palette of player colours to best suit you.