A mysterious serial murder occurs in Greenvale, a small town in North America surrounded by a beautiful nature. FBI agent York sets out with his "friend" Zach to face the case. Spend time with the town-people, soak your self into the nature and truth will gradually become clear. When you finally get to the truth, you'll find yourself difficult to leave Greenvale.