Detective Dolittle
Inside a quiet neighborhood, there lived Mr. Dolittle. If you don't look closely, you might just think he is a random weirdo, who does not like to talk and has a "pet" squirrel named Rocky. But Mr. Dolittle has a secret that no one else knows.
Is that he can communicate with animals! Pigeon, wild cat, even that Corgi next door.
Our Story begin when Mr. Dolittle came home from work one day, he found his delicious chocolate cake missing. Their only lead were some mysterious pawprints left on the floor. So Mr. Dolittle and his pe… sorry, partner Rocky formed a team of detective and determined to find the thief who stole the cake .