The critically acclaimed action-RPG Dragon’s Dogma: Dark Arisen combines exhilarating and deep combat with the freedom to explore a huge open world. Enter the high-fantasy setting of Gransys, a land where fabled monsters such as dragons roam.
As the Arisen, you are joined on your adventure by followers known as Pawns. This unique gameplay system not only allows you to be joined by up to three of these AI companions and take advantage of their assistance during combat and exploration, but to exchange Pawns with friends and other players online. Each Pawn's appearance can be designed with a detailed character creation system, letting you share your customised companions with the community.
All previously released paid DLC is included, making this the ultimate version of Dragon’s Dogma: Dark Arisen.