Drums
Drums is a simple and fun game for kids and adults of all ages, that will teach you how to play the drums.
Drums also comes with a free play mode, so you can play anything you want either with the bonus metronome or without any assistance and amaze you family and friends.
Drums is the fun way for anyone to start learning to play the drums and improve your hand-eye coordination skills.