Dying Light 2 Stay Human - Cloud Version
Within 14 days upon purchase and as long as your playtime does not exceed two hours, we grant you a contractual right to refund for this purchase. The two hours of playtime is aggregated across multiple purchases concerning the same title. If you want to exercise this right, please contact our Nintendo Support.
Over twenty years ago in Harran, we fought the virus—and lost. Now, we’re losing again. The City, one of the last large human settlements, is torn by conflict. Civilization has fallen back into the Dark Ages. And yet, we still have hope.