Dynos & Ghosts
Save the Dynos colony from the deadly ghosts. You drive a nano-robot whose aim is to crunch the ghosts and their power ups, while sparing the dynosaurs.
Served by beautiful graphics, sounds and animation, this arcade game introduce a new type of gameplay that will bring you hours of fun!