EARTH WARS
In the year 2020, the world has become a nest for the unknown hostile organisms, E.B.E.
No current weapons appear to make any impact on the E.B.E. leaving humanity powerless and on the brink of destruction.
These are the Special Enhanced A.N.T.I. troops who have incorporated this weaponry with remodelling surgery.
With the power of the A.N.T.I., humanity for the first time successfully destroys the E.B.E. Baron class. In the wake of this victory, humanity has mounted a large-scale counter offensive, with the hopes on the new strength of the A.N.T.I.