Edge Of Eternity
Within 14 days upon purchase and as long as your playtime does not exceed two hours, we grant you a contractual right to refund for this purchase. The two hours of playtime is aggregated across multiple purchases concerning the same title. If you want to exercise this right, please contact our Nintendo Support.
Wage epic turn-based battles as you follow Daryon and Selene on their quest to find a cure to the all-consuming Corrosion in this grand tale of hope and sacrifice.