Egg Up
To get your egg to the top, jump from platform to platform. Some platforms have red bounce pads allowing the egg to jump much higher. Some platforms contain diamonds that the player can collect while bouncing to the top of the level.
Simple in concept yet very addictive, this game will ask for your best skills to succeed!