Energy Cycle
Energy Cycle – a new puzzle game from the developers of Energy Balance. When you click each cell on the game field it changes colour, along with the colours of adjacent cells horizontally and vertically. Your task is to bring all the cells to the same colour. Sounds pretty easy, but try to do it!