Escape First
After attending a spectacular performance at the circus "De la Luna", you find yourself trapped inside the clown's quarters. In a few minutes his show will end. Will you be able to find his spare key and escape before he returns? Everyone knows that clowns don't like other people touching their stuff!
One room, one door, one bloodied knife. What's going on? What happened last night? You need to know. Are you sure you want to know? You need to leave. Be careful though! No matter what happens, do NOT press the red button!