Pick your favorite
Choose one of the heros and challenge other players in this family-friendly version of Chess. Thanks to the cartoony graphics, this variation can be enyojed by people of all ages.
If you want to improve on your own, try out one of five difficulty options and play with an NPC. Find your favorite opening and improve with every game. If you are looking for a real challenge try out the expert mode.